Självplågeri.

2010-02-07 @ 22:42:02 Bodil
Jag är en självplågare. En självplågare utan dess like. Det är därför jag sitter uppe alldeles för sent och lyssnar på Kelly Clarkson-ballader, drar i min avbrutna nagel och är allmänt plågad.

Jag är inte heller endast en självplågare. Jag är också en grannplågare. Jag sjunger nämligen med i Kelly Clarkson-balladerna också. Jävlar vad det skär sig.

Videobloggande är uteslutet. Fråga inte ens. Och förresten har jag satt en tejpbit över webbkameran.










Kommentarer
Postat av: Sanna

ja men visst är den bra! jag skrattar hela avsnitten igenom :) /Sanna

2010-02-08 @ 08:40:35
URL: http://sannahl.blogg.se/
Postat av: Linda

Visst är det konstigt att man, när man redan mår dåligt, vill spä på det med snyftmusik och dyl. Jag gör likadant. Helknäppa är vi allihopa, allihopa, allihopa (sjunger för att hålla mig vaken).



Hoppas din "vän" inser vilket misstag h*n begick!

2010-02-08 @ 10:44:15
URL: http://miss-misschief.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback