Lilla lillebror.

2010-01-12 @ 11:31:20 Bodil
Fick ett sms av lillebror för en stund sedan. "Flyger om en timme typ. Ascoolt.". Nej, det är inte så jävla ascoolt! Han, lillen, ska åka till Indien. Om en timme, typ.

För ett par år sedan chockade han mig genom att skaffa flickvän, flytta hemifrån. Och nu i somras, genom att ta studenten. Hey, var tog mellanstadiet vägen? Mellanstadiet, legogubbarna, trädklättrandet och allt det där? Han är för tusan född på 90-talet. 90-talisterna är barn fortfarande, barn. Dessutom hyfsat små barn.

Men som sagt. Han drar till Indien. Själv. Utan returbiljett. Vågat.

Så. Nu ska jag sätta mig och F5'a Aftonbladet resten av dagen, i jakt på kraschade Indienplan.










Kommentarer
Postat av: Åsa

Hejsan. Tackar du :) Älskar verkligen att hennes likhet med sin pappa växt bort och hon har blivit likt mig ;) Mohaha !



Shit har broder verkligen blivit så stor ? Gulligt :D Kommer ihåg alla dina syskon och skulle aldrig tro att någon av dem kunde bli så stora :D:D

2010-01-12 @ 12:00:21
URL: http://alkemyr.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Vad skönt att det inte bara är jag som tänker så om min lilla lillebror. Nu ska han till och med söka in på högskola. Helt sjukt, han är ju född 91 och fortfarande jätteliten!

2010-01-12 @ 12:02:30
Postat av: Amanda. mamma till lilla Isabella

Ja, vi har lyckats bra med henne tycker jag =)

2010-01-12 @ 12:51:23
URL: http://mammanda.blogg.se/
Postat av: Lina

mmm, min lillebror blev 20 igår, det är sjukt det.

2010-01-12 @ 16:33:57
URL: http://pupplina.blogg.se/
Postat av: Mari

Jag säger då de vad är de med småsyskon... min lillasyster (plastsyster) åker till Indien på torsdag, hon har dock en returbiljett en månad senare MEN bara EN natt bokad på hotell övriga nätter är ej planerade. Huvva säger jag bara, tokstollar.

2010-01-12 @ 22:01:12
Postat av: Jon

Jippie! En l'nk till min blogg!

2010-01-23 @ 15:39:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback