Inget fotande.

2009-05-13 @ 17:16:33 Vilhelm
I julklapp, för knappt fem månader sedan, fick jag och P ett presentkort av min mamma. Presentkort för fotografering av Vilhelm på Ateljé Firsova. Har tusen gånger varit på gång att gå in för att boka tid, men det har alltid kommit bulor, skrapsår, rivmärken och blånader i vägen... Det slår aldrig fel. Imorse tänkte jag smita in där och boka tid. Tre minuter efter att jag tänkt tanken ramlade Vilhelm ner från soffan, och slog huvudet i soffbordet. Resultat; Very big och röd bula. Suck.

Ni som tänkt att ta fina bilder på era barn hos fotograf, och vill slippa bulor och blämärken. Boka en tid fort som attan, helst redan på BB.










Kommentarer
Postat av: Taffel

Jo, det var en liten flopp. Klart man måste testa nya gosaker ibland.

2009-05-13 @ 17:25:29
URL: http://taffelman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback