Opersonligt.

2009-05-16 @ 10:58:14 Bodil
Det känns som att min blogg är den mest opersonliga i hela bloggosfären. Jag skriver bara om opersonliga saker. Inte mina tankar, inte vad jag känner, vad jag vill. Jag kan liksom inte formulera det. Samtidigt så vill jag inte att det ska bli en leffeblogg, fiskpinneblogg eller vad man nu vill kalla det. Jag vill ju att bloggen ska vara rolig, intressant för fler än de som känner mig. Och fler än de som bryr som om om vad jag åt till frukost. Också har jag ju hört att man inte ska hänga ut sig alltför mycket på nätet. Och det kan ju vara bra att tänka på, i viss mån.

Man måste helt enkelt hålla en bra balans, en balans mellan allmänt och personligt. Det är en trådfin lina som man bör balansera på, det är svårt och det känns som om jag trillar av hela tiden.










Kommentarer
Postat av: Popruta

Ja det där är svårt. Jag skriver väl inte så mycket om ngt personligt alls, haha. Sambon har avtackat sig att "vara med" i min blogg och jag vill inte riktigt "hänga" ut mig och honom för mkt.

Men som sagt, det är lite svårt. Fast jag brukar mest bara skriva det jag tänker på i förbifarten :-D

2009-05-16 @ 15:01:31
URL: http://popruta.se
Postat av: Susanne

Jag tycker att du skriver korta å bra inlägg och du skriv ett sätt så att det blir roligt att lära.. jag väntar ivrigt efter ett nytt inlägg varje dag ! :)

2009-05-18 @ 09:33:56
URL: http://susanne.grubblar.nu
Postat av: Susanne

skiver på ett sätt ...*

2009-05-18 @ 09:36:19
URL: http://susanne.grubblar.nu
Postat av: Susanne

Såg nu att det va mycke stav fel.. det ska stå : "Jag tycker att du skriver korta å bra inlägg och du skriver på ett sätt så att det blir roligt att läsa.. jag väntar ivrigt efter ett nytt inlägg varje dag "

2009-05-18 @ 19:42:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback