Tillbaka!

2009-05-27 @ 11:22:40 Bodil
Mirakel! Min arm är i finfint skick igen, en dags kurering, en tub Voltaren och ohälsosamt mycket guacamole var det som krävdes. Känner fortfarande av det, men inte alls i samma utsträckning som i förrgår. Nu funkar armen! Jag kan jobba, jag kan packa flyttkartonger, klä mig själv utan att plågas samt blogga. Oh yes!!

Tänkte berätta alla spännande händelser, smaskigt skvaller och annat som dykt upp under de dagarna jag varit off. Tyvärr så har jag inte varit med om några spännande händelser, och inget smaskigt skvaller har jag hört heller. Har rannsakat min hjärna helt, men nej. Sorry.










Kommentarer
Postat av: Lena Svensson

Ja visst blev det fint :)

Kram lena

2009-05-27 @ 11:29:37
URL: http://www.metrobloggen.se/caromb

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback