Internet är litet.

2010-02-08 @ 21:06:01 Bodil
Jag har börjat läsa en ny blogg. Bloggaren bakom bloggen heter Antonia, och egentligen var det hon som började läsa min blogg. Och sedan skrev hon en trevlig kommentar, och sådant gillar jag.



Jag är en ganska enkel människa som lever efter ganska enkla principer. Jag gillar de som gillar mig. Mer avancerat än så behöver det inte vara. Det stämmer typ alltid, med undantag för den rödhårige killen som förföljde mig på mellanstadiet tills jag fick utbrott och gav honom en örfil så att han började gråta. Men det är en parantes. Gillar du mig så gillar jag dig.

Imorse la Antonia upp en bild på en av mina favoritbloggare, Cathy. Och sedan talade hon om att hon och Cathy är bästa kompisar. WTF?! Världen är grymt jävla liten. Att internet är oändligt är inte sant. Det sträcker sig typ till Norrköping, inte längre än så.










Kommentarer
Postat av: Antonia

Visst, världen är liten. Men den sträcker sig uppenbarligen till Nyköping också eftersom det är där jag bor;)

2010-02-08 @ 23:11:24
URL: http://ungamammanantonia.blogg.se/
Postat av: Sara

Haha, så sant som det är sakt. Norrköping är nog gränsen till avgrunden eller något. Håller med om den grymat bra humorn!

2010-02-08 @ 23:35:23
URL: http://sarajpettersson.blogg.se/
Postat av: Anonym

"undantag för den rödhårige killen som förföljde mig på mellanstadiet tills jag fick utbrott och gav honom en örfil så att han började gråta."



ASGARV!

Jag tror mig veta vem den r;dh[rige var :)

2010-02-10 @ 01:13:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback