Hemma!

2009-08-16 @ 11:45:57 Bodil
Nu är jag hemma igen! Damp ner i Sunne vid 19-tiden igår, slängde i mig en macka på jobbet och sedan satt jag i kassan i tre timmar. Var för snål för att ge bort mitt lördagspass helt. ;) Ikväll blir det mer jobb, ljuvliga OB-tillägg.

Stockholmsvistelsen var trevlig, trots allt. Begravningen var fin, men givetvis ganska ledsam. Åt middag på Ulriksdahl på kvällen, underbar mat! Efterrätten slog det mesta, vit chokladpannacotta med hjortron. Jag älskar hjortron! Trevligt var det att träffa diverse släkt också, det händer tyvärr på tok för sällan. Förhoppningsvis ses vi under roligare former nästa gång. Ska försöka sno åt mig lite bilder av bror och kusin och lägga upp, klantiga jag glömde givetvis kameran, vilket inte är speciellt ovanligt.

Time to fundera på vad som ska intagas till lunch! Förslag tas tacksamt emot.










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback