På lördag.

2009-03-22 @ 17:45:52 Bodil
På lördag blir det nog Ikea. Vi behöver verkligen möbler! Kanske inte konstigt då vi på ett halvår bytt upp oss från 66 kvm, till 73 kvm till 100 kvm. Rätt stor skillnad alltså. Vi har inga bokhyllor, en ynka liten byrå, men 32 banankartonger i hallen. Hela lägenheten skriker efter förvaring, visst är det underligt, här bor vi tre personer och två ynkliga katter på 100 kvm och ändå så känns det som om vi inte har någonstans att göra av sakerna?

Nästa helg är jag ledig. Och jag har fått lön. Och P har fått sin utbetalning från CSN. Och dessutom har vi barnvakt. Kort sagt, en ultimat dag för Ikea-shopping!










Kommentarer
Postat av: Karola

Trevligt att åka och shoppa på IKEA! Jag åker ofta dit och shoppar men mer sällan till mig själv nuförtiden :(

Vilken toppen affärs ide och koncept! och snacka om att gubben Ingvar Kamprad fortfarande har sting i sig!...nu pratar han om att flytta huvudkontoret söderöver i landet och närmare Danmark - inte illa för en 85 åring att fortsätta med sina stora visioner!

2009-03-22 @ 19:18:56
URL: http://alltidinredning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback