Tjejsnack #3.

2009-05-22 @ 10:52:32 Listor, utmaningar och tävlingar
1. Berätta om din första kärlek?
Han hette Anders och var tre (?) år äldre än mig. Och väldigt, väldigt söt! Jag var väl sådär 2-3 år då, så det blev aldrig någon djupare romans. Men söt var han!

2. Vad är kärlek för dig?
När han går upp i ottan med Vilhelm, låter mig få sova några timmar extra och sedan väcker mig med massa pussar i nacken.

3. Vad är det mest romantiska någon gjort för dig?
Hjärtformade tonfisksmörgåsar? ;)

4. Hur ser ditt drömbröllop ut?
Lagom stort med trevliga gäster. Fint augustiväder och en stor bukett med liljekonvaljer.

5. Är du kär nu?
Japp!

Mer tjejsnack här.










Kommentarer
Postat av: Johanna

kul med tjejsnack! fin blogg har du desutom =)

2009-05-22 @ 12:18:11
URL: http://misseverything.blogg.se/
Postat av: Daniel

Hjärtformade smörgåsar. hehe.. det tipset tackar jag för!

2009-05-25 @ 00:26:29
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback