Jag är inte så uppdaterad.

2010-02-28 @ 12:57:27 Bodil
OS i Vancouver pågår för fullt, så mycket har jag förstått. Det har tydligen gått ganska bra för Sverige också. En hel liten hög med medaljer har det blivit. Jag tycker inte om att kolla på sport. Så därför har jag tyvärr missat typ alla Sveriges medaljer.



Men igår hände det! Jag satt bänkad framför TV'n och herrarnas slalom. Och såg André Myhrer komma trea, kanon! Dock tog jag ingen större notis om det, jublade inte, hoppade inte upp och ner i soffan, satte inte colan i halsen. Jag fattade nämligen inte att han var svensk, förrän jag läste Aftonbladets nätupplaga imorse. Jag trodde att han var typ tysk. Eller holländare.










Kommentarer
Postat av: Sara

Ja, tiden går verkligen fort.. Vart har all tid tagit vägen? Tycker inte det var länge sen Jonah var en liten plutt bara, nu är han värsta stora grabben som är överallt och sliter :P Vad har du tänkt köpa till Vilhelm? Jonah kommer nog få en egen liten barnfåtölj från Jysk av mig och så badkritor, det är vad jag har planerat och vad ekonomin tillåter :P

2010-02-28 @ 13:36:42
URL: http://dolphin.blogg.se/
Postat av: Emmelie

De e härligt med temprament men ack så jobbigt ibland :O)

2010-02-28 @ 15:03:37
URL: http://emmgus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback